top of page

Veelgestelde vragen

  • Wat maakt de producten van Tiny Moments uniek?
    Tiny Moments legt de focus op ontspanning, concentratie en energie – omdat we geloven dat dit essentiële elementen zijn om jou te laten floreren. Wij hebben gekozen voor duurzame, natuurlijke én effectieve ingrediënten voor onze producten. Elk product heeft een unieke geur en/of smaakervaring en maakt hiermee ieder momentje voor jezelf bijzonder. Bovendien worden al onze producten persoonlijk getest en geselecteerd, zodat wij alleen de beste selfcare producten aanbieden.
  • Waarom zijn de producten van Tiny Moments natuurlijk?
    Wij geloven in de kracht van de natuur. Onze producten zijn rijk aan effectieve natuurlijke ingrediënten van planten en kruiden die staan bekend om hun heilzame en krachtige werking. Dit maakt Tiny Moments onderscheidend ten opzichte van de grotere merken in de markt.
  • Wat houdt 'natuurlijk' in?
    De meeste Tiny Moments producten zijn 100% natuurlijk en biologisch. Daarnaast zijn de ingrediënten voornamelijk afkomstig uit Europa wat de milieu-impact verder beperkt.
  • Zijn de producten van Tiny Moments biologisch?
    Ja, een groot deel van onze producten is biologisch. We hebben (nog) geen officieel certificaat, dus gebruiken we de term ‘biologisch’ nog niet in onze productnamen en product beschrijvingen.
  • Waar worden de Tiny Moments producten gemaakt?
    Onze producten worden in Nederland gemaakt met ingrediënten die grotendeels uit Europa komen.
  • Zijn de producten van Tiny Moments vegan?
    Ja, de producten van Tiny Moments zijn vegan.
  • Zijn de Tiny Moments producten dierproefvrij?
    Absoluut, al onze producten zijn dierproefvrij.
  • Wat maakt de Tiny Moments geurkaarsen zo speciaal?
    Onze geurkaarsen zijn uniek vanwege twee redenen: - Gemaakt van koolzaadwas van lokale herkomst, waardoor ze een minimale impact hebben op het milieu én heel schoon branden. - Verrijkt met 100% natuurlijke etherische oliën. Dit zorgt voor een uitzonderlijke en complexe geurbeleving.
  • Hoe onderscheiden Tiny Moments producten zich van andere selfcare merken?
    In tegenstelling tot veel andere merken, die voornamelijk synthetische grondstoffen gebruiken, zijn onze producten gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten. Dit is goed voor jouw gezondheid en welzijn en het milieu.
  • Waar kan ik Tiny Moments producten kopen?
    Momenteel zijn onze producten enkel verkrijgbaar via onze webshop. We kijken ook naar mogelijkheden om ze aan te bieden bij exclusieve verkooppunten zoals cadeauwinkels, (yoga)studio's en duurzame winkels. Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op!
  • Kan ik een verkooppunt worden van Tiny Moments?
    Heb je een cadeauwinkel, conceptstore, (yoga)studio of andere duurzame winkel? Neem dan contact met ons op!
  • Kan ik de producten gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?
    Dat verschilt per product. Raadpleeg de veiligheidsinformatie op elke productpagina.
  • Hoe kan ik betalen?
    Betalen kan via iDeal, creditcard en Paypal.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Nederland: €5 verzendkosten onder €50, daarboven gratis. België en Duitsland: €8 verzendkosten onder €75, daarboven gratis. Overige Europese landen: €10 verzendkosten onder €100, daarboven gratis.
  • Wat zijn de levertijden?
    Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.
  • Ik wil mijn product retour sturen, hoe moet dat?
    Dat kan. Kijk voor instructies op onze Retourbeleid pagina.
  • Hebben jullie ook samples?
    Nee we hebben geen samples. Ben je geïnteresseerd om een paar producten eerst uit te proberen? Kijk dan eens op de Giftset pagina. Hier staan mooie pakketjes met een combinatie aan producten in een wat kleinere verpakking.
  • Naar welke landen worden jullie producten verstuurd?
    Naar alle Europese landen.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra je bestelling is verzonden krijg je van ons een track en trace nummer waarmee jij je bestelling kunt volgen.
  • Kan ik de bestelling direct naar iemand anders laten sturen?
    Ja dat is mogelijk. Vul bij het afrekenproces bij het verzendadres de adresgegevens in van degene naar wie je het pakketje wilt versturen.
  • Wat is jullie retourbeleid?
    Ons retourbeleid kan je vinden in de footer op de website.
bottom of page
Webshop Trustmark and customer reviews